Thursday, May 16, 2013

Yayang & Umrah

16.5.2013~pagi ni yayang berangkat ke Mekah, buat umrah ngan mak die. Harap-harap semuanya berjalan lancar dan selamat pergi dan balik. Untuk kali ni aku benarkan yayang untuk lupakan aku seketika. Seketika cuma yee! So start hari ni sunyi la handphone aku, tak berapa nak berbunyi la nampaknye. tapi tak pe, dah kirim doa ngan kismis hehe. Tak sabar tunggu yayang balik. Yayang pun bru naik flight, sampai pun belum, dah tunggu balik. Dah la sempat marah aku before naik flight. Ada ke patut kate aku tak matang bile aku pesan jangan ngorat awek arab. Die tak tau ke awek arab semua putih gebu mata galak sopan-santun cantik menarik tertarik vogue the vass gitu. lepas tu die jawab "orang bukan gi jalan2". Hmm, betul jugak kan, agak tidak cerdik aku disitu. Padan Muka kena marah. Aku tak puas hati sebab kena marah aku jawab balik "hek eleh bro, relax la beb, gua cakap je,emo la lu". Haha, ok sumpah menipu. Aku tak jawab sebab dah sentap. Lagipun malas nak gaduh, kesian die. Last-last dapat smiley big hug. Ok tak sentap dah hehe~

Untuk yayang~selamat menunaikan umrah. semoga sentiasa khusyuk dan bertambah ibadah. B doakan awak selamat pergi dan selamat balik. Semoga sentiasa diberkati dan berada di bawah lindungan rahmat Allah. Semoga mendapat umrah mabrur. InsyaAllah~